کرانچ معکوس. حرکت کرانچ معکوس بر روی تقویت عضلات راست شکم تأثیر بسزای دارد. با انجام این حرکت بعد از مدتی شاهد تغییرات در ناحیه عضلات شکم خود خواهید شد. شیوه انجام حرکت. بر روی زمین دراز بکشید و کف دست ها را روی زمین قرار دهید. زانو ها را با زاویه ۸۰ درجه خم کنید. باسن را به آرامی از زمین بلند کنید و به سمت سینه بالا آورید. پس از یک مکث کوتاه به آرامی پاها را پایین بیاورید و پاشنه پا را روی زمین قرار دهید. برای گرفتن نتیجه بهتر، قبل از صبحانه، نهار و شام این حرکت را در ۳ ست با ۱۰ تکرار انجام ...

reverse-crunch

کرانچ معکوس

حرکت کرانچ معکوس بر روی تقویت عضلات راست شکم تأثیر بسزای دارد.با انجام این حرکت بعد از مدتی شاهد تغییرات در ناحیه عضلات شکم خود خواهید شد

شیوه انجام حرکت
بر روی زمین دراز بکشید و کف دست ها را روی زمین قرار دهید.زانو ها را با زاویه ۸۰ درجه خم کنید.باسن را به آرامی از زمین بلند کنید و به سمت سینه بالا آورید.پس از یک مکث کوتاه به آرامی پاها را پایین بیاورید و پاشنه پا را روی زمین قرار دهید.

برای گرفتن نتیجه بهتر، قبل از صبحانه، نهار و شام این حرکت را در ۳ ست با ۱۰ تکرار انجام دهید.

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه