6 پله تا سلامت مادران

نی نی بان: با وجود کودک، ممکن است حتی یک ساعت پیاده‌وری نیز برایتان غیر ممکن باشد اما این بدان معنی نیست که نمی‌توانید مادر سالمی باشید. شما برای نگهداری از او به انرژی احتیاج دارید. مهم نیست چقدر مشغول هستید، اگر می‌خواهید سالم بمانید، ما در اینجا نکاتی را برایتان آورده‌ایم که شما را در رسیدن به این اهداف راهنمایی می‌کند.

 

6 پله تا سلامت مادران - تصویر 1

 

1. عاقلانه مصرف کنید

 

بهتر است به جای مصرف مواد پر کالری به عنوان میان وعده، موادی چون کرفس که مغذی هستند را روی پیشخوان آشپزخانه بگذارید و از آن مصرف کنید.

 

2. به روشی درست وزن کم کنید

 

اگر می‌خواهید وزنتان را کاهش دهید، به دنبال رژیمی باشید که متناسب با اندام شما باشد. از ورزش‌های سبک آغاز کنید و به تدریج آن را شدت دهید.

 

3. با وی (Wii ) ورزش کنید

 

اگر وقت رفتن به باشگاه را ندارید، در خانه با دستگاه وی(Wii) ورزش کنید. این روش برای روزهای بارانی شما که نمی‌توانید به بیرون از خانه بروید نیز مناسب است.

 

4. آب بنوشید

 

برای سلامتی باید به مقدار کافی آب نوشید. این روش ساده را امتحان کنید و نتیجه‌اش را ببینید.

 

5. از خوردن صبحانه لذت ببرید

 

سعی کنید در هر شرایطی صبحانه بخورید. به دنبال موادی باشید که سرشار از پروتئین هستند.

 

6. استرس را از خود دور کنید

 

آیا کسی شما را اذیت کرده است؟ زمانی که استرس دارید، ناراحتی خود را با ورزش از خود دور کنید. تحرک شادی را به شما باز می‌گرداند.

سلامت
ورزش
آب
تحرک
وی
صبحانه
پروتئین
استرس
وزن
کالری
کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه